Wednesday, August 13, 2008

Blom pape dah kene tag.

"ANDA HENDAKLAH MENYEDIAKAN SATU UCAPAN BERANGAN"

It has been done according to the following rules:
1. The winner may put the logo on his/her blog.
2. Put the link to the person you got the award from.
3. Nominate 5 blogs.
4. Put the link to the blog.
5. Leave a massage for your nominees.

* * * * *
"Hmm... nampaknya saya perlu berterima kasih pertama sekali kepada Encik Hajime kerana tanpa beliau, dunia ini makin senang untuk bernafas, dan saya takkan dinobati dengan anugerah berprestij ini," ucap saya dengan penuh bangga sekali.

"Saya juga ingin mengucapkan berbanyak terima kasih kepada Encik Yoshz. Walaupon beliau punya blog cam takde la best mana sangat, tapi beliau menyediakan ruang komen yang jauh lagi bermakna untuk dibaca," tambah saya dengan kejam.

"Terakhir sekali, saya ingin mengambil kesempatan ini untuk memberitahu para pembaca yang saya sebenarnya takde idea ape yang perlu saya buat, tapi blasah je la, asalkan text banyak nampak cam rajin tulis. Penuh sket page blog ni kan? Sekian, tata~!", saya ujar dengan penuh konfiden walaupon tak tau ape yang berlaku sebenarnya.

Begitulah ceritanya.

* * * * *

Mesej saya: Saya akan nominate orang bile saya kenal lebih ramai bloggers, yay.

9 comments:

Hajime said...

hahaha!
dem...
x memenuhi syarat ni...

mahata said...

hey, better than nothing! XD

yoshz said...

Mahata, kamu nominate ini blog;
http://PuTERAKL.blogspot.com

Best. ada makan2, ada artis.

btw,blog aku best doh~

happy besday ;)

Hajime said...

yeah!
happy bday ya!

Ayu Hasman said...

knape mahata?
stand for what?
stetmen anda agak kijam :))

mahata said...

yoshz>>
AKU TAU SAPA ITUUUUU OMG!

hajime>>
fufufu sankyu!

are you>>
umm it's a long story, nanti kalau ade masa akanku ceritera :D

Anonymous said...

LoL slamat berblogging

S.YanaZ said...

Enche' Mahata,
Ohh...ini laa rupenya Enche' Mahata yg digembar-gemburkn oleh jiran sebelah dinding.

Welkam.Welkam.
Selamat berblog.

Anonymous said...

Il semble que vous soyez un expert dans ce domaine, vos remarques sont tres interessantes, merci.

- Daniel