Thursday, August 28, 2008

oh telurku yang kecut.

Ketika ini, aku tengah menggigil kesejukan di dalam opis.

Haih, ape bley buat? Keje kompeni design, semua kene ikut deadline. Kurang 9 jam je tinggal. Ah, aku tak pedulik! Aku nak amik off esok! Keje dah siap, just nak refine sket-sket. YAY!

BTW, kepada sesiapa yang ingin tahu, aku merupakan seorang kaleris untuk sebuah komik tempatan. Walaupon keje aku, tapi aku kurang bangga dengan komik ni. Bukannya ape, tapi skrip yg kitorang dapat oh sungguhlah sundels. Nasib baik skrip untuk komik-komik akan datang ni diorang buat macam best sket. Takde la cam cerita kancil dan buaya. Dah la skrip tah pape, kitorang kene amend cerita die. Haih. Rase cam nak pukul je sape buat skrip nih. Dah la sape yg contract kan kat kitorang bayar ciput je. Memang terus aku buat keje sub-par dengan kebolehan diri sendri.

Bukannye aku tak sapot komik tempatan mmkay? Tapi.. ah. I'm just rambling.

-_-

Haih, bile la aku nak wat komik sendri.

Oh BTW, aku sebagai kawan yang super baik, telah terlanjur cakap akan tolong budakyangbijak yang aku akan tolong die buat cover untuk band die, Siren. Nak tarik balik cakap, tak sampai hati plak. Lulz, aku memain je. Nanti dah siap aku post sini mmkay?

Laters~

14 comments:

Yana Ismail said...

btol tu, kerja company design, semua mesti cepat:)

semoga selamat ek smua..hehe..

komik?cm menarik..hehe

salam ziarah~

Hajime said...

ko kaleris komik ape ek?
(slambe buat2 x tahu...)
ah!
ayuh!
mari kite membuat komik!
palalalala...
papepun...
tq ya!

yoshz said...

ko nak lukis aper cover kaset dia?

mahata said...

princess liyana>>
heheh yep, deadlines are the devil!

hajime>>
entah la, aku pon tak tau! (menyamar tak tau gak)

yos>>
kita tunggu dan lihat~~

Anonymous said...

u ada telur ke?

(auch...heheehe...)

Anonymous said...

this i got to see...;) (dgn muka gatal gila sambil lidah jilat bibir)

mahata said...

akak bimbo>>
omg perv! anyway, i gots them low hangers mmkay?

Ayu Hasman said...

same ah...company system pon kene cepat sokmo..
nyampah aiii....

Princess Fiona said...

Kaleris tu tukang kaler2 ek? i wonder camner klau org tak abis lukis2 lagi, pastu deadline u dh dekat, pastu nnt u nak kaler2 apa ek?

Anonymous said...

tajuk yang sungguh teruja..hakahka
selamat ari raya

Anonymous said...

bile ko nk hapdet ni?

Ki Kiey said...

haha.

padan muke ko.
sape suruh janji dgn hajime.

cepat siapkan!

Anonymous said...

saya suka baca komik!

Aman Wan said...

haha,mahata. jumpa jugak sempai disini..! huhu,apekah yusri yg tulis skrip? pasti dia kan? kn? kn?